ନହେଲେ ସେ ଜଙ୍ଗଲର ନିଆଁ ପରି ଆଗକୁ ଆଗକୁ ବଢି ଚାଲିଵ। ସେ ଭାଇରସ ଧନୀ ,ଗରିବ କାହାକୁ ଛାଡ଼ୁନି। ନହେଲେ ସେ ଜଙ୍ଗଲର ନିଆଁ ପରି ଆଗକୁ ଆଗକୁ ବଢି ଚାଲିଵ। ସେ ଭାଇରସ ଧନୀ ,ଗରିବ କାହାକୁ ଛା...
କରୁଣ ଦୃଷ୍ଟିରେ ସାହାଯ୍ୟ ଚାହିଁଥାଏ କୃଷକ ସବୁ ଯୁବକ ସେଇବାଟ ଦେଇ ଗଲେ କିନ୍ତୁ କୃଷକର ଦୃରବସ୍ଥା କୁ... କରୁଣ ଦୃଷ୍ଟିରେ ସାହାଯ୍ୟ ଚାହିଁଥାଏ କୃଷକ ସବୁ ଯୁବକ ସେଇବାଟ ଦେଇ ଗଲେ କିନ୍ତୁ କୃଷକର ଦ...
କୋଉଠି ଲକଡାଉନର ନିୟମରେ ଘୂରି ଘୂରି ହୋଇଯାଆନ୍ତି ଦଳେ ଜନଜାତି ଘଞ୍ଚ ଜଙ୍ଗଲକୁ ନାହିଁ ତାଙ୍କ ଭୟ କି... କୋଉଠି ଲକଡାଉନର ନିୟମରେ ଘୂରି ଘୂରି ହୋଇଯାଆନ୍ତି ଦଳେ ଜନଜାତି ଘଞ୍ଚ ଜଙ୍ଗଲକୁ ନାହିଁ ...
ଘର କୁ ଆସୁଥିବା କ୍ଷୀର ପ୍ୟାକେଟ ବି ଧୋଇବା ମୋବାଇଲ, ଟିଭି ରିମୋଟ କୁ ବି ଅଳ୍ପ ଲାଇଜେଲ ଦେଇ ପରିଷ୍କାର କରିବା। ... ଘର କୁ ଆସୁଥିବା କ୍ଷୀର ପ୍ୟାକେଟ ବି ଧୋଇବା ମୋବାଇଲ, ଟିଭି ରିମୋଟ କୁ ବି ଅଳ୍ପ ଲାଇଜେଲ ...
ରୋଗର ନାହିଁ ପ୍ରତିକାର ଜନଗହଳି ଆଉ ନକର। ରୋଗର ନାହିଁ ପ୍ରତିକାର ଜନଗହଳି ଆଉ ନକର।
ତ୍ୟାଗ ଆଉ ଉପଭୋଗ ସବୁ ବାଦଦେଲି ଜନ୍ମର ଉଲ୍ଲାସ, ଯୌବନର ଉଦାମତା ବାର୍ଦ୍ଧକ୍ୟର ଶିଥିଳପଣ ସବୁ ମିଶାଇଲି ତ୍ୟାଗ ଆଉ ଉପଭୋଗ ସବୁ ବାଦଦେଲି ଜନ୍ମର ଉଲ୍ଲାସ, ଯୌବନର ଉଦାମତା ବାର୍ଦ୍ଧକ୍ୟର ଶିଥିଳପଣ ...